Salgsbetingelser

Selger: Dreamdays AS
Org nr.: 928882446

Personvern
Når du gjennomfører en bestilling hos oss, samtykker du til at Dreamdays AS lagrer og bruker informasjonen din. Dette gjør vi for å oppfylle våre forpliktelser overfor deg som kunde. All kommunikasjon vi har med deg via e-post dokumenteres også, for å kunne levere den tjenesten du forventer av oss. Det er viktig å merke seg at Dreamdays AS ikke vil dele din personlige informasjon med tredjeparter uten ditt samtykke. Vi forbeholder oss imidlertid retten til å sende markedsføring og nyhetsbrev via e-post.

Priser og produkter
Alle våre priser inkluderer merverdiavgift, men ekskluderer fraktkostnader. Prisene kan variere, og derfor kan det forekomme prisendringer i forhold til markedet og andre faktorer.

Frakt og henting
For lagerførte varer er normal leveringstid vanligvis 2-4 dager, avhengig av leveringssted i landet. For varer med stor etterspørsel kan det forekomme lengre leveringstid. Ved forhåndsbestillinger vil vi gi deg en estimert dato for når varen forventes å være tilgjengelig på lager på den aktuelle produktsiden. For Klikk-&-Hent kan du vanligvis hente pakken samme dag. Dersom det forekommer unntak, vil kunden bli varslet om dette.

Dreamdays AS er ansvarlig for varen inntil den er levert til deg som kunde. Det er imidlertid ditt ansvar å etterlyse varen dersom den ikke er mottatt innen forventet leveringstid. Pass også på å oppgi korrekt leveringsadresse, da du som kunde må betale returgebyr hvis varen returneres på grunn av feilaktig oppgitt informasjon. Se avsnittet under for mer informasjon.

Uavhentede varer
Postnord sender deg melding så snart pakken din ankommer ditt lokale hentested. Du har en uke på deg til å hente pakken, og du kan forlenge hentefristen gratis via lenken i hentemeldingen. Etter 3 dager vil du motta en påminnelse om uavhentet sending. Hvis pakken ikke hentes innen 7 dager, vil den bli returnert til oss. Vær oppmerksom på at uavhentede pakker ikke regnes som bruk av angreretten, og du mister dermed retten til å gå fra avtalen.

Ved uavhentede pakker på hentestedet, vil Dreamdays AS belaste et returgebyr som inkluderer
  • Standard fraktkostnad fra oss til deg.
  • Fraktkostnaden fra deg tilbake til oss.
  • Et håndteringsgebyr på 249 kr.

Hvis du har brukt rabattkoder for å redusere fraktkostnaden, vil du likevel bli belastet med den standard fraktkostnaden, ikke den rabatterte. Vær oppmerksom på at du som kunde er ansvarlig for eventuelle feil i kontaktinformasjonen som oppgis under bestillingen, og du må legge inn en ny bestilling hvis varene fortsatt ønskes.

Angrerett
Du har 14 dagers åpent kjøp fra du mottar varen. For å benytte deg av angreretten må varen returneres uskadet, ubrukt og i original emballasje. Fyll ut angrerettskjemaet og send det til oss innen 14 dager etter mottak av leveransen. Alle produkter må returneres innen rimelig tid, senest innen 14 arbeidsdager etter at du benyttet angrefristen. Dreamdays AS vil refundere alle kostnader du har hatt ved kjøpet av produktet innen 14 dager. Vær oppmerksom på at du som kunde må dekke fraktkostnadene for retur.

Hvis bestillingen ikke har blitt behandlet enda, kan du kontakte vår kundeservice for å kansellere den.

Skadede varer og reklamasjonsrett
Ved mottak av ordren er det viktig å sjekke varene for skader eller defekter. Hvis varen er skadet eller ødelagt, kan du kontakte oss for videre instruksjoner. Du har to års reklamasjonsrett i henhold til norsk lov.

Refusjon
Ved bruk av angreretten vil beløpet bli refundert når vi mottar varen i retur i samme stand som da den ble sendt. Hvis du kansellerer bestillingen, vil beløpet bli refundert innen 24 timer.

Endring av vilkår
Vi forbeholder oss retten til å endre vilkårene på denne nettsiden.


Sist oppdatert: 3. oktober 2024, kl. 14:53